.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش بزرگ پياده روي خانوادگي در آمل برگزار شد

همایش بزرگ 50 هزار نفری پیاده روی خانوادگی صبح جمعه در شهرستان آمل برگزار شد.

ب
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، این همایش عمومی که نخستین بار در آمل برگزار شد اقشار مختلف مردم در رده های مختلف سنی حضور داشتند.

در این همایش که در هوای کاملا آفتابی برگزار شد شرکت کنندگان از سه مسیر میدان امام رضا، میدام قائم و 17 شهریور تا محل تعیین شده برای تجمع در زیر پل معلق آمل پیاده روی کردند.

اجرای برنامه های فرهنگی و موسیقی محلی و پذیرایی در طول مسیر از برنامه های جانبی نخستین همایش پیاده روی خانوادگی در آمل بود.

رئیس اداره تربیت بدنی آمل، شمار شرکت کنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی را بیش از 50 هزار نفر اعلام کرد و گفت: خوشبختانه با وجود اطلاع رسانی کم با استقبال خوب و چشمگیر خانواده های آملی مواجه شد.

هاشم جمشید پناه با بیان اینکه از پنج روز قبل از برگزاری همایش حدود 30 هزار قطعه بلیت شرکت در مسابقه هم میان مردم توزیع شد افزود: در پایان این همایش به 30 نفر از برگزیدگان در قرعه کشی به ترتیب ده سفر زیارتی کربلای معلی، 10 سفر مشهد مقدس و جوایز غیر نقدی دیگر اهدا شد.

وی برگزاری این همایش را در راستای همگانی و نهادینه کردن ورزش و حفظ روحیه نشاط و شادابی در میان خانواده ها بیان و خاطر نشان کرد: بنا به درخواست خانواده ها و شهروندان آملی این همایش به صورت مستمر در ایام بویژه در سالهای آینده هم برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.